I Odenens Sekretariatet på Hønefoss er det mulig å bestille møterom. 

Hvordan reservere møterom?
Finn ledig møterom via kalender for hvert rom. Kapasitet, utstyr er omtalt under hvert rom.
Send inn din bestilling via kontaktskjema på Ordenes hjemmeside. Dette finner du helt til høyre i menyen - "Kontakt". 

NB! Husk å angi møterom, ønsket tid og dato i bestillingen.

Din bestilling vil bli behandlet så raskt som mulig.
Reservasjonen er ikke fullført før du ser at møtet ditt er lagt til i kalenderen. Ordenens Sekretariat skal til en hver tid fremstå som ryddig og rent. Alle som bruker lokalene skal vaske og rydde etter seg, slik at lokalene fremstår som rene og ryddige til neste bruker kommer. Forsyn dere gjerne med kaffe, og mineralvann. Kaffe og mineralvann skal betales etter gjeldende satser.

Har du problemer eller spørsmål med møteroms bestilling, ta kontakte med Sekretariatets Leder:

  Espen Thoenbakken

  Tlf. 413 15 915


Her finner du oversikt over tilgjengelige møterom. Klikk på kalender, og finn ledig tidspunkt. 

 

Styrerom (9 personer)
Spiserom (12-18 personer ved utvidelse)
Rom 202 (Kontor/møterom 4 personer)
Rom 205 (Kontor/møterom 4 personer)
Salongområdet (10 personer)